How should interracial be promoted more in society?

Det här är inte att "vita män" är underlägsna eller inte... Detta är inte ämnet.
Det här handlar om att inse att svarta män är bättre för vita kvinnor. Ett interracial förhållande är det bästa alternativet. Kvinnor förtjänar det bästa.
Vita kvinnor borde ta tillbaka det bästa för dem.
Svarta män borde ta tillbaka vita kvinnor.
Jag tror att den stora majoriteten av vita kvinnor kommer att acceptera dem väldigt lätt.
This sounds great. I support the best for all woman. And interacial man are best. It is somthing we must accept and support.
 
Exakt, låt den svarte mannen ha sex och uppleva otroliga orgasmer. Genom deras interracial parning läker naturen långsamt. Stäng inte dörrar, öppna dem om du är med en vit tjej, låt henne vara med dem, låt henne uppleva och smaka på dem som de smakar henne. Blanda dig inte, låt en generation födas av kärlek och passion.
jag agree. It is OK for every white merried woman to have a black lover.
 
Int

Interracial annonser är också mycket viktiga för att forma sinnet hos vita kvinnor. Också för att forma svarta mäns sinne. Svarta män bör aktivt söka oss. Var inte blyg. Jag tror inte att någon vit kvinna skulle vägra ett trevligt tillvägagångssätt från en svart man.
IT is also importent for white male to understand the modern trends
 
Läs allt om det:

Great information and links. Thanks
 
Just saw a commercial on TV for a furniture company called LoveSac. So we have white Mom and white da ughter, black Dad and mixed(?) s o n. Hmmm...

View attachment 5730317View attachment 5730318
Oh wow! I didn't notice that but that sounds about right. But in society I have noticed that myself.
one white then another mixed offspring.
That's great Tho! More integration!
 
Back
Top