wife's first experience

amyndhank

Couple
my wife and i talked about having a black man take her and i laid out a plan without her knowing. One Saturday i had a friend from work come over and help me with some work i had to do. Lester was 6ft 3 and very built. as we were working i told him my wife Amy was looking at him. he turned around and smiled at her.
I knew she had planned to go shopping and she came out and told me she was going to showere and get ready to go so could i move her car out the garage for her. i kissed her and told her yes.
about ten minutes later i told lester about my plan and he said ok he then went in the house and went to the bathroom as amy was in the shower. he told her that i said she minght need some help washing and he took off his clothes and got in.
i waited about 30 minutes and walked in the house just as he was pulling his 9 inch dripping cock form her pussy and the look on her face was priceless. Lester has been back many times to help her in the shower
 
my wife and i talked about having a black man take her and i laid out a plan without her knowing. One Saturday i had a friend from work come over and help me with some work i had to do. Lester was 6ft 3 and very built. as we were working i told him my wife Amy was looking at him. he turned around and smiled at her.
I knew she had planned to go shopping and she came out and told me she was going to showere and get ready to go so could i move her car out the garage for her. i kissed her and told her yes.
about ten minutes later i told lester about my plan and he said ok he then went in the house and went to the bathroom as amy was in the shower. he told her that i said she minght need some help washing and he took off his clothes and got in.
i waited about 30 minutes and walked in the house just as he was pulling his 9 inch dripping cock form her pussy and the look on her face was priceless. Lester has been back many times to help her in the shower
Wonderful!
 
min kone og jeg talte om, at en sort mand skulle tage hende, og jeg lagde en plan uden at hun vidste det. En lørdag fik jeg en ven fra arbejdet til at komme over og hjælpe mig med noget arbejde, jeg skulle udføre. Lester var 6 fod 3 og meget bygget. mens vi arbejdede, fortalte jeg ham, at min kone Amy kiggede på ham. han vendte sig om og smilede til hende.
Jeg vidste, at hun havde planlagt at shoppe, og hun kom ud og fortalte mig, at hun skulle i bad og gøre klar til at gå, så kunne jeg flytte hendes bil ud af garagen for hende. jeg kyssede hende og sagde ja.
omkring ti minutter senere fortalte jeg lester om min plan, og han sagde ok, så gik han ind i huset og gik på badeværelset, da amy var i bad. han fortalte hende, at jeg sagde, at hun havde brug for hjælp til at vaske, og han tog sit tøj af og gik ind.
Jeg ventede omkring 30 minutter og gik ind i huset, lige som han trak sin 9 tommer dryppende pik fra hendes fisse, og udseendet på hendes ansigt var uvurderligt. Lester har været tilbage mange gange for at hjælpe hende i bad
En fræk måde at få din kone forført og lade din hende efå fremmed pik. Skønt hun nyder det nu
 
Back
Top