Humiliation and domination of white cuckolds

Well when my Master fucks me I first feel like I’m being violated . Then I sense how powerful my Master is ,he conquered me I feel helpless . I just relax and he does what ever he wants to me and it feels great . Master will fuck me and he puts hands around my neck while he’s fucking me and squeezes my throat this is weird I know but I feel he has the complete power over me of life and death I don’t resist him at all. I realize I live for my Master I'm his property, I’m beholding to him. I need him I’ll always be in his debt. Master is very special wonderful well my Master is a superior being I worship at his feet, When my Master fucks me it’s the best feeling the best sex ever in my life. He alone is the only one he has the power over me , he gives me the greatest pleasure or extreme pain and I love him.. I’m totally devoted and always obedient to him. I advise other cuckolds to just try to be with a black master for yourself , once i took Masters cum in-my mouth-and swallowed it I fell I love with him.i have no inhibitions if Master want me to do it I know I’ll love it and I do it without questions and I never challenge his authority over me.
 
Die demütigendste, aber aufregendste Zeit für uns war, als wir ihr Date in einem Restaurant trafen, er wollte neben ihr am Tisch sitzen, ich saß gegenüber, ich konnte an ihren Bewegungen und gelegentlichem Stöhnen erkennen, dass er sie unter dem Tisch spüren musste, selbst wenn die Kellnerin unsere Bestellung aufnahm.
Als wir mit dem Essen fertig waren, flüsterte er meiner Frau etwas zu, sie stand auf und ging zu den Toiletten, während sie gegangen war, sagte er mir, dass er ein Zimmer im Hotel gebucht hatte und sie mitnehmen würde, um mich besser kennenzulernen, aber ich sollte die Rechnung bezahlen und 30 Minuten warten, bevor ich zu Zimmer 15 ging.
Sie kam nach 10 Minuten zurück und reichte ihm etwas unter dem Tisch, er nahm es ihr ab und öffnete den zusammengerollten Gegenstand, der sich als ihr String herausstellte, hielt ihn hoch, damit alle ihn sehen konnten, schnüffelte daran und reichte ihn mir dann.
Dann stand er auf, bot meiner Frau seine Hand an und ging mit ihrer Hand in Hand weg, während unsere Kellnerin mit der Rechnung erschien und mich mit einem sehr roten Gesicht und einem sehr harten Schwanz zurückließ.
 
Back
Top