Zijn hier nog veel Donkere mannen actief op deze site?

I'll be looking forward to meeting you
B9XY8DgIUAE5qYI.jpg
 
Er zijn gewoon teveel fakers hier, waardoor het niet echt interessant is om hier regelmatig te kijken :)

Fakers zijn er helaas overal dus ja ook hier maar met een eenvoudig en eventueel kort cam gesprek haal je die er toch zo uit . althans bij twijfel doe ik dat dus en wordt er veel duidelijk op dat moment
 
Hoezo willen de meeste mensen niet afspreken dan ?
omdat de meeste behalve DaphneD fake zijn er waren in de begin heel veel nederlandse koppels of vrouwen maar nooit is er wat van gekomen behalven 1 uit rotterdam verder vindt ik dat de meeste uit NL Nep zijn
 
ik heb het idee dat hier heeel veel mannen van stellen of single op zitten droog te geilen. zowel de nederlandse als buitenlandse. veel cucks
 
ik heb het idee dat hier heeel veel mannen van stellen of single op zitten droog te geilen. zowel de nederlandse als buitenlandse. veel cucks
dat kan maar ik niet hoor ik had een stel en ik ben hun vaste bull van af de eerste dag deze site bestond.en ik begrijp jouw wel dat er hier hongerige mannen zijn maar ik niet hoor ik hou van praten met de stellen hun beter leren en kijk hoe het verder gaat
 
gelukkig ben ik niet fake alleen jammer dat de meeste mensen hier van NL niet willen afspreken
Wij denken dat er genoeg mensen zijn die willen afspreken, maar relatief weinig Nederlanders hier. Gelukkig zijn daar ook nog genoeg andere sites voor. Je hebt ons ook een keer benaderd, wij zijn daar verder niet op ingegaan. Dat heeft te maken dat de dame hier zich niet tot elke donkere man aangetrokken voelt, dat kan....dat betekend niet dat een stel dan gelijk fake is. ;-)
 
succkck.JPG
Wij denken dat er genoeg mensen zijn die willen afspreken, maar relatief weinig Nederlanders hier. Gelukkig zijn daar ook nog genoeg andere sites voor. Je hebt ons ook een keer benaderd, wij zijn daar verder niet op ingegaan. Dat heeft te maken dat de dame hier zich niet tot elke donkere man aangetrokken voelt, dat kan....dat betekend niet dat een stel dan gelijk fake is. ;-)
Idd. Als er niet afgesproken wordt hoeft da tniet te betekenen dat het om fakers gaat.

Wij hadden vandaag nog bezoek... Gewoon via dating app.
 
Back
Top