Zijn hier nog veel Donkere mannen actief op deze site?

diana

Female
Real Person
Gold Member
Hoi, ben er sinds kort achter dat er ook een nederlands gedeelte is hier. maar vraag me dan tegelijker tijd af of hier uberhaupt nog blacks zijn (liefst met een BBC) die vaak op deze site zitten. zo ja, laat je horen. xxx Diana
fmod1.jpg
 
hoezo te bekend? kijk eens wat ik allemaal laat zien van mezelf en ik weet zeker dat niemand mij herkend in het dagelijks leven.
dus dat vind ik echt maar een smoesje en jammer. maar respecteer de keuze

btw. ik hoorde in de wandelgangen dat er een vernieuwde B4W komt maar wel met een iets commerciële insteek. we wachten geduldig af.
 
even wat dingen uit mijn verleden diana:D

- dames die mn foto als achtergrond op hun buroblad zetten, wat ik dan later via via hoorde
- ik hoor van dame 1 dat ze van meneer 2 heeft gehoord dat ik het bed heb gedeelt met dame drie.
- en mijn persoonlijke favoriet....ik loop in utrecht en hoor het jij bent toch... van ... ..die van trek aan mn.....
die zijn allemaal leuk... maar het is minder leuk als je met je dochter loopt en een of andere idioot besluit je aan te spreken omdat hij iemand voor je heeft
 
nee maar waar zie je bij mij dan een gezicht op mijn profiel? en je hebt toch door al mijn foto's een idee van wat ik ben enzo. dus er zijn meer mogelijkheden om foto's van jezelf laten zien dan alleen je hoofd.
 
Back
Top