StagAndVixenNL

Couple
Real Person
Misschien toch eens tijd om een topic te starten, leren jullie ons ook wat beter kennen.

Zoals onze naam doet vermoeden zijn wij geen cuckold stel, zij is ook geen uitgesproken hotwife.

Van alle bekende termen beschrijft deze onze situatie ons het meest.
Zij is echt onderdanig, van nature, hij meer dominant, zeker seksueel.

Wij zijn al een hele tijd samen. In het begin van onze relatie was alles alleen voor elkaar. Je ontdekt langzaam dingen. Zo bleek zij het hardhandig wel erg lekker te vinden en daar begint dan een hele nieuwe ontdekkingsreis. Een beetje harder, een beetje tikken, wat hardhandiger beetpakken, opeisen. Af en toe een filmpje erbij. Wat fantasie bij sommige scenes. Zij werd altijd al nat, maar lesbisch maakte haar extra opgewonden, dat hebben we eens geprobeerd en dat beviel best. Een trio of een andere man (ik was de eerste partner die echt bij haar binnen kwam) maakte haar ook wilder. Dan komt er eens een filmpje voorbij met een donkere man, tijdens seks fantaseer je nog even verder en geeft ze aan gewillig te zijn. Later als je weer in je normale bui bent dan een beetje terug krabbelen.. Ik wil dat niet echt, ja het is wel spannend maar het hoort niet (opvoeding zit daar een stuk in). Op een gegeven moment achter haar rug om eens een afspraak gemaakt op een vrijdagavond (we hadden nog geen kinderen toen). Haar teasen, leuk setje aangetrokken. Toen de bel ging wilde ze haar kleren pakken maar door te zeggen dat het een maaltijdbezorger was bleef ze lekker op de bank zitten. Wat geschokt toen er een donkere man binnenkwam. Hij was natuurlijk van alles op de hoogte, ook dat het haar 1e keer was met een donkere man, geen garanties. Maar het klikte, hij voelde wat, zij was verlegen en opgewonden. Hij stuurde haar goed aan. Wil je voelen? Terwijl hij haar hand over zijn broek liet gaan, ik voel ook zei hij en ging haar slipje in. Ik voel dat je het lekker vindt, hij maakte zijn broek open en zij had voor het eerst zijn bbc in haar handen. Ze trok langzaam terwijl hij vroeg of ze het lekker vond. Ze was super zenuwachtig en verlegen en zei alleen ja. Kijk maar van dichtbij en speel er maar mee. Haar hoofd nu zo dichtbij. Binnen een minuut werd voelen proeven. Ze keek me ervoor vragend aan, en daarna haar stoute sletterige oogjes toen ze haar mond vulde. Hij wilde wel meer. Heb je een bed, kunnen we verder gaan. Ze zijn gegaan, ik heb de 1e keer niet verder gekeken maar hoorde aan de geluiden dat ze het erg lekker vond. Achteraf was ze er erg blij mee. Ze vond het zo fijn dat het op deze manier gegaan was anders had ze nooit gedurfd. Wekenlang hebben we het er over gehad tijdens seks. Niet altijd, maar het kwam steeds terug. Ik wilde zien hoe ze genoot en besloot het een 2e keer te proberen. Dit keer informeerde ik haar ook, maar helaas de zenuwen werden te erg en we moesten afzeggen omdat de spanning te groot werd. Ze had er wel spijt van achteraf. Misschien nog eens onverwachts, zoals vorige keer, dan wordt ik niet zenuwachtig vooraf. Een aantal dagen later hebben we dat weer gedaan. Hij eiste nu direct bij binnenkomst meer. Even zitten en na 5 minuutjes, jij wil meer dus kom hier. Een mooie show gezien, zelf nog meegedaan en zonder vernedering naar de mannen (zij wel, ze geniet daar heel erg van) besefte ik dat ik het geweldig vond om haar zo te zien. Ze veranderd in een stuk bruikbaar gewillig vlees dat niet nadenkt maar wil pleasen, aangepakt wil worden. We hebben dat nog een aantal keer gedaan. 2x een andere donkere man ontmoet welke ook echt leuke ervaringen waren. Het zijn echt plus momentjes, geen vervanging maar een welkome extra zo nu en dan. En het is heerlijk om haar als een sletje te zien, en natuurlijk ook te kunnen noemen terwijl er een kern van waarheid in zit.



Nu is het al een tijdje stil. Er zijn kinderen gekomen en daten is lastiger. Zij (ik ook wel) wil ook niet meer thuis ontvangen. Heel spontaan iets last minute gaat niet meer.

Maar sinds een jaar draagt ze een enkelbandje, regelmatig een of meerdere tijdelijke tattoos. Wat meer uitdagende kleding. Helaas nog geen opmerkingen of iets daarover gehad uit de gewenste hoek maar wie weet.

En anders toch maar weer eens een suprise date.

Zijn er stellen die zich hierin herkennen? We weten dat Bulls met dit soort dates erg terughoudend zijn omdat het niet altijd zeker is dat het vrouwtje op de hoogte is. Wij zijn geverifieerd, als je de foto ziet is het lastig te ontkennen dat ze hier toch wel op de hoogte van is.

Ben benieuwd of hier wat reactie op komt, leren we andere misschien ook wat beter kennen.


Groetjes van ons, veel plezier en blijf blij met de site
 
Bij ons is het min of meer hetzelfde. Het enige verschil is dat bij de eerste BBC ze volledig op de hoogte was. Zijn nu aan het kijken of we het een vervolg gaan geven. Maar net als bij jullie toch zijn we druk met ons "normaal" leven.
(*******, werk, sociaal leven).
Ze draagt overigens geen enkelbandje of tattoo's in t openbaar enkel als we een rollenspel beleven.
Ook is er bij ons geen sprake van vernedering richting beide. Enkel min of meer submissive gebruikt worden maar wel met in achtneming van haar grenzen.
 
Leuk te lezen hoe jullie er in zijn gerold…. Wij zijn ook een stag/vixen koppel en vinden het erg leuk om met single mannen af te spreken.
Al een 6-tal keer met 1 tot 3 BBC’s afgesproken voor een leuke avond of een gangbang.
Moet zeggen dat we het eerder leuk vinden om met 1 man alleen af te spreken ipv met een groepje. Al iedere keer is er dan het “haantjes” gedrag van 1 of 2 mannen.

Ook zijn we al een aantal keer naar de feestjes van Erofeestjes geweest. Op de oude locatie 2 keer geweest maar na de 2e keer hadden we er genoeg van ; doordat er maar 1 douche was en er veeeeel te weinig handen werden gewassen had mrs. Insatiable na een eerste milde blaasinfectie, de 2e keer een erg heftige opgelopen.
Nadat ze naar de Organza locatie zijn verhuisd is dat wel enorm verbeterd.

Verder houden we er van om foto’s en video’s te maken.

Maar als er leuke BBC’s zijn die een leuke dame willen verwennen, meld je maar !
 
Leuk om te lezen hoe jullie in zijn gerold zijn…. Wij zijn ook een vrijgezellenkoppel en vinden het erg leuk om met alleenstaande mannen te spreken.
Al een 6-tal keer met 1 tot 3 BBC's afgesproken voor een leuke avond of een gangbang.
Moet zeggen dat we het eerder leuk vinden om met 1 man alleen af te spreken ipv met een stuk. Elke keer is er dan het “haantjes” gedrag van 1 van de 2 mannen.

Ook zijn we al een aantal keer naar de feestjes van Erofeestjes geweest. Op de oude locatie 2 keer geweest maar na de 2e keer hadden we er genoeg van; omdat er maar 1 douche was en er veeeeel te weinig handen werden gewassen had mevr. Onverzadigbaar na een eerste milde blaasinfectie, de 2e keer een erg heftige opgelopen.
Nadat ze naar de Organza locatie zijn verhuisd is dat wel enorm verbeterd.

Verder houden we er van om foto's en video's te maken.

Maar als er leuke BBC's zijn die een leuke dame willen genieten, meld je maar !
Leuk verhaal
 
Back
Top