Op zoek naar een jongedame die kan helpen bij het vinden van een BBC

bloupbloup

Male
Gold Member
Hallo, ik ben een blanke cuckold die op zoek is naar een vrouw om haar te helpen een man met een grote zwarte lul te vinden.

Als je mij leest, kan ik je helpen een man met een grote zwarte lul te vinden en je de logistiek en financiering (reizen, airbnb...) ervoor laten organiseren. Het doel is om het je gemakkelijker te maken, omdat ik goede kennis heb over online daten en groepsseks. Ik zou graag passief je capriolen willen observeren. Ik zal je niet vragen om mij te zuigen of mijn penis je te laten penetreren.
Ik denk dat dit een oplossing is waarbij iedereen kan winnen. Er is geen haast en ik chat het liefst eerst online om elkaar te leren kennen en wederzijds vertrouwen op te bouwen. Sterker nog, ik weet dat het veel gemakkelijker is om op een forum over een fetisj te praten dan het te beseffen. Je moet je alle mogelijke scenario's voorstellen en voorbereiden.
stuur mij hier een privébericht. (als u dit niet kunt doen, betekent dit dat u uw account moet upgraden en een Gold-lid moet worden).

Hartelijke groeten!
 
Back
Top