Women that love Gangbanging Sex

Con mi chica somos una pareja swinger bisexual los dos con buena experiencia en recibir grupales de más de 7 amigos al mismo tiempo que nos penetren juntos a los dos por toda la noche pero mi chica en solitario tuvo una experiencia donde fue penetrada ella en solitario en una fiesta donde en una noche entera fue penetrada por más de 30 invitados por ambos lados sin saber quien fue y muchos la penetraron varias veces
 
i stop counting at 10...lol...but i've probably done 20 at parties(& who can keep count at parties)but everyone else is correct: over 5 at a time is not optimal for quality. i've usually arranged to have another woman at hotel parties & we can usually take care of 15 guys easily, esp w/the guys resting in between fucks. fucking 15 black kings until all their balls are dry is quite an accomplishment...one that i'm absolutely proud to state.
Please login or become a member to view

Please login or become a member to view

Please login or become a member to view

Please login or become a member to view
 
My question is: Does the quality of the guys make a difference in what a woman can handle in a gangbang?

For instance if the guys are all fit and in good shape with no belly, hung with big cocks 9" or bigger, and every one of them is energetic and can go all night. Would that make a difference in how many a woma

Too scared to fuck more than 2 black guys.

My pussy would be blown out.

It's a major fantasy though.
Your pussy would be sore for 2 or 3 days after a night of debauchery but you'd cum really hard having your bruised labia and swollen clit sucked.🍌🍌🍌🍌💦👅💋✌️😎
 
Tu coño estaría adolorido durante 2 o 3 días después de una noche de libertinaje, pero te correrías muy fuerte mientras te chuparan los labios magullados y el clítoris hinchado.
Como nosotros también compartimos el chat quien es la que responde ahora mismo es la parte femenina y desde la experiencia de hacerlo regularmente estoy muy de acuerdo con lo que dices de terminar con los dos agujeros muy dilatados y doloridos pero al menos para mí eso no es nada comparado con la experiencia suprema de sentir el placer que me da ser penetrada por horas seguidas sin parar
 
Back
Top