Te jong voor deze leven?

AuAFunInSun

Male
Real Person
Ik ben 23 en pas nu 2 jaar in de bull hotwife leven. Had ook hotwife/bull relatie, ervaring in gangbangs, orgies en sexclubs toen ik een Toronto was. Maar deze dagen denk ik dat ik te jong voor deze leefstijl bent. Wat denken jullie ervan, en op welke leeftijd begonnen jullie met die leefstijl
 
Ja maar het is anders voor vrouwen. Ik merkt dat de meeste Nederlanders die hier zijn is 30+ en hou niet van jongere mannen. Ik voelt is als ik er niet bij hoor
 
Mee eens, wij begonnen op de zelfde leeftijd. Juist veel leuke reacties dat ook jongere hiervoor open staan. Leeftijd zou geen rol moeten spelen. Maar uiteraard kan het wel voorkeur zijn of je ouder of jonger aantrekkelijk vind. Zou het niet te persoonlijk opvatten als ik jou was. :)
Danke voor de reactie, je heeft gelijk om het niet persoonlijk opvatten. En ja ik wordt zwz ouder dus maakt niet uit
 
op die leeftijd had ik orgies,trios, sex met veeeel oudere vrouwen,
you're doing fine.
en als iemand je niet wilt omdat je "te " jong bent, dan is die iemand gewoon zowiezo niet geschikt.
 
op die leeftijd had ik orgies,trios, sex met veeeel oudere vrouwen,
you're doing fine.
en als iemand je niet wilt omdat je "te " jong bent, dan is die iemand gewoon zowiezo niet geschikt.
Je heeft gelijk, toen ik in Canada en Aruba woonde had ik ook orgies, sexclubs, en meestal sex met oudere vrouwen en stellen. Ik dent dat ik zo voel omdat ik ben toch nieuw in Nederland. Maar ik heeft wel geluk gehad in de laatste weken dus ik bemoeien over
 
Back
Top