Nederlandse vertaling van Cuckolding for Dummies

footfetish

Male
Gold Member
Wellicht dat een aantal van jullie het handboek al hebben gelezen, maar de succesvolle Interracial cuckolding for dummies krijgt van mij een Nederlandse vertaling.

Als dit NEderlandse boek een beetje aanslaat, dan overweeg ik om een aantal fysieke papieren exemplaren te laten drukken.

Momenteel ben ik bijna klaar met het 1e hoofdstuk. Zodra die af is, dan zal ik dat gedeelte hieronder gelijk posten.
Bij deze in ieder geval al de hoofdstukindeling:


Hoofdstuk 1: Starten met de Basics: Checken of je partner er niet/wel/misschien open voorstaat & hoe je je partner dan kan verleiden tot deze leefstijl
1.1 De basics

Het 12 stappen programma om je partner te laten interesseren / over te halen

1.2 Echte lessen in verleiding van je vriendin/vrouw in deze leefstijl
  • Field Report One (Verleiding)
  • Field Report Two (Stealth verleiding: Hoe haar te verleiden zonder dat ze het weet).
  • Field Report Three (Verleiden door bulls en eventuele conversie naar een beginnend Hot GF/wife)
1.3 Echte verhalen van vrouwen die deze leefstijl in eerste instantie vermeden
De aangetoonde positieve werking op relaties/huwelijken dankzij introductie van een extra bed partner


Hoofdstuk 2: Starten met de Basics on je vriendje/man te cuckolden

De verschillende manieren om je vriendje/man te cuckolden


Hoofdstuk 3: Dom and Sub rules, regulations, expectations
  • Tips en regels voor cuckoldressen / hotwives
  • Tips en regels voor de rol van de blanke cuck
  • The Couple's Guide to choosing the Right *Bull* and expectations
  • De Bull's rol en verantwoordelijkheid

Bonus: Aan te raden erotisch beeldmateriaal om met je je partner te kijken:
 
Interessant! Aan het eerste hoofdstuk te zien wordt er vanuit gegaan dat de wens vanuit de man ontstaat. Wordt er in het boek ook aandacht besteed aan vrouwen die zelf beginnen over deze lifestyle binnen hun relatie?
 
Interessant! Aan het eerste hoofdstuk te zien wordt er vanuit gegaan dat de wens vanuit de man ontstaat. Wordt er in het boek ook aandacht besteed aan vrouwen die zelf beginnen over deze lifestyle binnen hun relatie?
Ook mooi... Was dat maar zo bij ons ;) Ik begrijp uit jouw reactie dat het bij jullie andersom was. Hoe reageerde jouw partner op jouw wens?
 
Back
Top