Op zoek naar betrouwbare discrete black man

Tomenmar

Couple
Real Person
Hallo

wij zijn een stel van 48 m en 42 v. Op zoek naar spanning en zoektocht naar hoever we willen gaan. We zoeken een donkere man die weet wat het is om met een stel een relatie te hebben op seksueel gebied. Liefst dominant en die ons als stel kan uitdagen om grenzen te verleggen.
groetjes Mar en tom.
 
Last edited:
Hallo

wij zijn een stel van 48 m en 42 v. Op zoek naar spanning en zoektocht naar hoever we willen gaan. We zoeken een donkere man die weet wat het is om met een stel een relatie te hebben op seksueel gebied. Liefst dominant en die ons als stel kan uitdagen om grenzen te verleggen.
groetjes Mar en tom. De foto in bijlage is van de kik site.
Zou zeggen laat je verifiëren. Dat scheelt een slok op een borrel 😉
 
Hallo

wij zijn een stel van 48 m en 42 v. Op zoek naar spanning en zoektocht naar hoever we willen gaan. We zoeken een donkere man die weet wat het is om met een stel een relatie te hebben op seksueel gebied. Liefst dominant en die ons als stel kan uitdagen om grenzen te verleggen.
groetjes Mar en tom.
you are welcome beautiful couple, my name is john
 
Hallo

wij zijn een stel van 48 m en 42 v. Op zoek naar spanning en zoektocht naar hoever we willen gaan. We zoeken een donkere man die weet wat het is om met een stel een relatie te hebben op seksueel gebied. Liefst dominant en die ons als stel kan uitdagen om grenzen te verleggen.
groetjes Mar en tom.
Leuk! Wij ook uit 078 ;-) hebben jullie al leuke ervaring via deze site?
 
Hoi allen, recent een profiel aangemaakt. Ik ben echt en ik heb interesse om een netwerk aan te maken van kinksters in omgeving van Leiden.
 
Net gedaan! Is het mogelijk dat iemand uit deze groep mij verifieert? Redelijk nieuw hier. Dus erg benieuwd om hier in te groeien. With lots of love, groeten uit Leiden
 
Back
Top