Om meer leven te krijgen in dit Hollandse hoekje. Deel je ervaringen. En deel dit forum ook op Nederlandse chats en fora.
Leuke foto hoor. Maar is dit je vriendin? Of een random foto van internet? Ik denk dat onze media genoeg over onze ervaringen zeggen.
De voice over en toelichting voor erbij kan iedereen met een beetje fantasie zelf wel invullen
Mooi hoor. Dit zoeken wij ook. En we zullen het vinden. Haha
Tja.. Zoiets moet je samen ontdekken. Ik denk niet dat je je partner uit moet zoeken op het feit dat ze graag door een BBC geneukt wordt.
Wat is je fantasie dan precies?
Dat live zien moet wel te doen zijn als je bereid bent om je creditcard te trekken (denk ik).
Maar een vaste dame.. Tsja, dat moet je ook wel een beetje treffen. De gemiddelde uit de klei getrokken Hollandse zal er niet zo heel snel voor open staan om klaar te komen op een BBC terwijl jij haar vriend bent en toekijkt
Dat het leuk blijft lijkt me sowieso voor iedereen het belangrijkste.. Succes in ieder geval!
klopt. Voor jullie makkelijker. Ik zoek een stel of v hiervoor.
Morgen gaat de fantasie van mijn vriendin in. Die wil al een tijdje goed genomen worden door een bbc en nu morgen is het zo ver. Ik zelf zal toekijken en fotos/filmpjes maken. Wellicht wat leuke kiekjes voor op deze site
Hahahahaha ik zie je echt overal hahaha maar dat geeft niet als je meer wilt weten over deze site laat me weten stuur gerust hier of sdc een berichtNee via Sdc, maar volgens mij is het hier ook geen onbekende haha heb zn naam al een paar keer voorbij zien komen. Roberto. We zijn een leek op dit gebied dus we zullen zien of het ons bevalt. Nog tips van jullie?
En?Nee via Sdc, maar volgens mij is het hier ook geen onbekende haha heb zn naam al een paar keer voorbij zien komen. Roberto. We zijn een leek op dit gebied dus we zullen zien of het ons bevalt. Nog tips van jullie?