Deel je ervaring

1597650332465.jpeg
 
Leuke foto hoor. Maar is dit je vriendin? Of een random foto van internet? Ik denk dat onze media genoeg over onze ervaringen zeggen.

De voice over en toelichting voor erbij kan iedereen met een beetje fantasie zelf wel invullen 😏

Helaas ben ik juist opzoek naar een partner om dit te mogen gaan doen. Tips en tricks zijn welkom.
 
Dat live zien moet wel te doen zijn als je bereid bent om je creditcard te trekken (denk ik).

Maar een vaste dame.. Tsja, dat moet je ook wel een beetje treffen. De gemiddelde uit de klei getrokken Hollandse zal er niet zo heel snel voor open staan om klaar te komen op een BBC terwijl jij haar vriend bent en toekijkt :)

ik wacht af. Ben net paar dagen echt opzoek. Een vergoeding om te kijken lijkt me niet raar. Als het maar leuk blijft. Dus ik zie wel. 😉
 
Nee via Sdc, maar volgens mij is het hier ook geen onbekende haha heb zn naam al een paar keer voorbij zien komen. Roberto. We zijn een leek op dit gebied dus we zullen zien of het ons bevalt. Nog tips van jullie?
 
Morgen gaat de fantasie van mijn vriendin in. Die wil al een tijdje goed genomen worden door een bbc en nu morgen is het zo ver. Ik zelf zal toekijken en fotos/filmpjes maken. Wellicht wat leuke kiekjes voor op deze site

leuk. Goed bezig. We zien wel wat verschijnen.
 
Nee via Sdc, maar volgens mij is het hier ook geen onbekende haha heb zn naam al een paar keer voorbij zien komen. Roberto. We zijn een leek op dit gebied dus we zullen zien of het ons bevalt. Nog tips van jullie?
Hahahahaha ik zie je echt overal hahaha maar dat geeft niet als je meer wilt weten over deze site laat me weten stuur gerust hier of sdc een bericht
 
Back
Top