Actieve stellen

Ik ben geintereseerd, ik probeer op een pb aan jullie te sturne maar het lukt niet. Sturen jullie mij dan een bericht en wij kunnen iets afspreken
 
Op zoek naar dominante Bull.
Onderdanige man en avontuurlijke vrouw zoeken spanning en vernieuwing.Nog niet veel ervaring.We hopen op een stoere bull, die creatief en doortastend is.Liefst langdurig contact.Enkele trefwoorden;Bully,GFe,Sissy,bi,cuckold,dates,cheating
only respond on with pic and Snapchat
 
Wij suzan en andre vragen zich af of er hier nog actieve stellen en blacks zijn die daten.
Het is jammer genoeg rustig zo het lijkt.
Op zoek naar dominante Bull.
Onderdanige man en avontuurlijke vrouw zoeken spanning en vernieuwing.Nog niet veel ervaring.We hopen op een stoere bull, die creatief en doortastend is.Liefst langdurig contact.Enkele trefwoorden;Bully,GFe,Sissy,bi,cuckold,dates,cheating
only respond on with pic and Snapchat
 
Ik geloof dat er genoeg black, maar ook stellen zijn. De geverifieerde mensen zouden wat meer van elkaar moeten laten horen als je het mij vraa
Wij suzan en andre vragen zich af of er hier nog actieve stellen en blacks zijn die daten.
Het is jammer genoeg rustig zo het lijkt.
Op zoek naar dominante Bull.
Onderdanige man en avontuurlijke vrouw zoeken spanning en vernieuwing.Nog niet veel ervaring.We hopen op een stoere bull, die creatief en doortastend is.Liefst langdurig contact.Enkele trefwoorden;Bully,GFe,Sissy,bi,cuckold,dates,cheating
only respond on with pic and Snapchat
 
Back
Top