White submissive couple from Mexico.

Cuckold and wife both straight. Cuckold enjoys offering his wife to dominant males. I am interested in exploring ways to offer my wife to a group of BBC for them to use her as they wish. My wife likes to fuck in front of me. She has had experience in public areas. She doesn’t always like posting about us.
I would like to chat or phone just to get to know people to start.
 
Last edited:
Cuckold an wife both straight. Cuckold enjoys offering his wife to dominant males. I am interested in exploring ways to offer my wife to a group of BBC for them to use her as they wish. My wife likes to fuck in front of me. She has had experience in public areas. She doesn’t always like posting about us.
I would like to chat or phone just to get to know people to start.
Welcome Dear! Enjoy some BBC.....You deserve good sex and lots of orgasms.....and a loving Cuck who will welcome you home after your Dates! yes...you CAN have BOTH!!
 
Cornudo y esposa, ambos heterosexuales. Cuckold disfruta ofreciendo a su esposa a los machos dominantes. Estoy interesado en explorar formas de ofrecer a mi esposa a un grupo de BBC para que la usen como deseen. A mi mujer le gusta follar delante de mí. Ella ha tenido experiencia en áreas públicas. No siempre le gusta publicar sobre nosotros.
Me gustaría chatear o llamar por teléfono solo para conocer gente para empezaro
 
no tienes idea de lo afortunado que eres teniendo una esposa asi de liberal!! Muchos aspirantes a cornudos tenemos esposas conservadoras que no aceptan nuestro permiso para follar fuera de casa
 
Back
Top