'Toevallige' ontmoeting

StagAndVixenNL

Couple
Real Person
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..
 
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..
Nou im open voor een avontuur ik zal binnenkort in Nederland zijn, misschien kunnen we dit bespreken
 
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..
In Nederland gebeurt dit meestal in spa's / sauna resorts.
 
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..
sauna's beste manier, er zijn er verschillende specifiek voor gekend
 
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..
Ik heb best wel wat contact gehad met stelletjes die dit een leuk idee vinden, maar wanneer puntje bij paaltje komt durven ze opeens niet… echte toevallige ontmoeten zoals je beschrijft zijn in deze #metoo tijden niet zo makkelijk meer, helaas. De Grote Plas in het Delftse Hout is met dit weer wel een mooie plek voor zo’n ontmoeting. Daar is ook een naaktstrandje aan de noordzijde. (Ik kom toevallig uit de regio 😉)
 
Ik heb best wel wat contact gehad met stelletjes die dit een leuk idee vinden, maar wanneer puntje bij paaltje komt durven ze opeens niet… echte toevallige ontmoeten zoals je beschrijft zijn in deze #metoo tijden niet zo makkelijk meer, helaas. De Grote Plas in het Delftse Hout is met dit weer wel een mooie plek voor zo’n ontmoeting. Daar is ook een naaktstrandje aan de noordzijde. (Ik kom toevallig uit de regio 😉)
Het maakt echt verschil of het in overleg met de vrouw gaat of dat de man een fantasie probeert op te dringen. Bij ons zouden de tekenen wel duidelijk zijn. Ze draagt altijd een enkelbandje met het bekende merk. Voor een 'toevallige ontmoeting' zou ze ook haar qos kleding aantrekken. Dan is het toch wel duidelijk dat ze ervoor open staat, en weet ze zelf ook dat ze tekenen draagt die soms de aandacht trekken. Delftse Hout ook weleens geweest :)
 
Het maakt echt verschil of het in overleg met de vrouw gaat of dat de man een fantasie probeert op te dringen. Bij ons zouden de tekenen wel duidelijk zijn. Ze draagt altijd een enkelbandje met het bekende merk. Voor een 'toevallige ontmoeting' zou ze ook haar qos kleding aantrekken. Dan is het toch wel duidelijk dat ze ervoor open staat, en weet ze zelf ook dat ze tekenen draagt die soms de aandacht trekken. Delftse Hout ook weleens geweest :)
Je bedoelt een queen of spades symbooltje op het enkelbandje?
 
Ik vroeg mij af, zijn er hier bulls die ervaring hebben met een 'toevallige' ontmoeting. De bull en de man weten hoe en wat, samen met de vrouw komen ze op dezelfde plek. Wij hebben in het verleden weleens zoiets gedaan maar hoorden ook van de bull dat het lastig is omdat de vrouwen er ook weleens niet voor openstaan. Benieuwd naar de ervaringen, taxi, kledingwinkel, beroep waarbij je makkelijk fysiek contact maakt. En als er een bull is rond Den Haag/Zoetermeer/Rotterdam..H
HEEL erg nieuwsgierig naar jullie
 
Ik heb contact met een koppel (eerst de man van het stel) die dit een leuk idee vond voor zijn vrouw.
Echt toevallig was het dus niet. De bedoeling was om zijn vrouw te versieren en haar daarna mee te nemen naar mijn huis voor een drankje..
Het stel had wel eens vaker spannende avonturen gehad samen, maar voor de vrouw was dit nieuw.
Heel leuk contact aan overgehouden met ze allen.
 
Op zoek naar dominante Bull.
Onderdanige man en avontuurlijke vrouw zoeken spanning en vernieuwing.Nog niet veel ervaring.We hopen op een stoere bull, die creatief en doortastend is.Liefst langdurig contact.Enkele trefwoorden;Bully,GFe,Sissy,bi,cuckold,dates,cheating
only respond on with pic and Snapchat
 
Back
Top