Sauna

Beste allemaal,

Ik en mijn vrouw gaan vaak naar de sauna en het lijkt ons leuk om daar eens wat spanning op te zoeken. Als we hierop Googlen dan zien we veel gay sauna's of gemixt met gay, bi, stellen. Weet iemand een sauna waar niet teveel focus ligt op de sex, maar waar het een beetje gedoogd wordt? Het draait namelijk om mijn vrouw en een sauna vol met mannen die op mannen valt is dan niet echt hetgeen wat wij zoeken. Iemand suggesties?
 
Beste allemaal,

Ik en mijn vrouw gaan vaak naar de sauna en het lijkt ons leuk om daar eens wat spanning op te zoeken. Als we hierop Googlen dan zien we veel gay sauna's of gemixt met gay, bi, stellen. Weet iemand een sauna waar niet teveel focus ligt op de sex, maar waar het een beetje gedoogd wordt? Het draait namelijk om mijn vrouw en een sauna vol met mannen die op mannen valt is dan niet echt hetgeen wat wij zoeken. Iemand suggesties?
Ik.bEzoek 2sauna die ik goed ken kome jullie ook?
 
Wij gaan vaak naar Hezemeer maar daar mag je absoluut niets doen.
Nabij Maastricht heb je sauna Kelmonderhof, een gay sauna, maar ze hebben 2 of 3 keer per week ook dagen voor koppels.
Inderdaad Kelmonderhof heeft mixed days op Donderdag vrijdag en zaterdag. Ik heb er wel eens een BBC gezien maar dat is zeker niet standaard. Verder laten de mannen de vrouwen naar mijn mening wel.met rust of je moet het anders willen..het fijne is dat Cucks hier ook wat te doen hebben omdat Bi heel gewoon is
 
Beste allemaal,

Ik en mijn vrouw gaan vaak naar de sauna en het lijkt ons leuk om daar eens wat spanning op te zoeken. Als we hierop Googlen dan zien we veel gay sauna's of gemixt met gay, bi, stellen. Weet iemand een sauna waar niet teveel focus ligt op de sex, maar waar het een beetje gedoogd wordt? Het draait namelijk om mijn vrouw en een sauna vol met mannen die op mannen valt is dan niet echt hetgeen wat wij zoeken. Iemand suggesties?
Mmmmm kom Veluwe ik breng jullie naar prachtige sauna kunnen we genieten mmmm lik ik haar poesjes
 
katara belsela hier komen veel cuckold style stellen en bulls
Klopt ! Wel discreet genoeg om de vanilla koppels niet te bruuskeren … geen gekke dingen … beperkt tot kijken en discreet contact bij echte interesse ! … voor herkenning ! Koppels waarvan de man klein geschapen is … koppels beiden volledig onthaard … koppels waarvan de vrouw schaamteloos kijkt !
 
Back
Top