Rustig hier

Komt omdat mensen hier in NL vaak niet zo serieus zijn. Ze zetten foto's en krijgen complimenten maar willen niet afspreken. Heb er veel ontmoet hier. Groot praten maar uiteindelijk niks doen of niks meer laten horen. Ik ben niet boos op die mensen ofzo maar vind het enorm jammer. Daarom zit ik hier ook bijna nooit ik word ook vaker benaderd door mensen in 't buitenland.
Ben ooit een paar dames tegen gekomen die ook in amsterdam centrum woonde net als ik. Maar toen het erop aankwam haakten ze af. Waren ze opeens druk. Ik heb dan ook geen interesse meer want ik hou niet van spelletjes. Er zijn ook veel vrouwen hier die alleen maar complimentjes verzamelen voor hun Ego en nooit willen daten. Heeft iemand hier ooit eerlijk tegen me gezegd.
daarom zal ik alleen man best doen voor diegene die zelfde energie tonen.
Als er iemand in amsterdam woont en mn foto's lijken je wat, neem maar gerust contact op hoor.
X

Hav fun iedereen
Maar precies dit! Can i get a mfkn AMEN my brother hier precies hetzelfde. K ben namelijk ook een guy uit Amsterdam en maak gewoon precies hetzelfde mee met de NLers op deze site, maar nooit problemen met de buitenlandse koppels die dan een weekendje in Amsterdam zijn.
 
Wij als stel hebben onze eerste afspraakje via hier geregeld een paar maanden terug. Zeer tevreden en een leuke avond gehad.

Wel jammer om te lezen dat het veelal niet serieus is, want de vraag is er zeker..
 
Wij als stel hebben onze eerste afspraakje via hier geregeld een paar maanden terug. Zeer tevreden en een leuke avond gehad.

Wel jammer om te lezen dat het veelal niet serieus is, want de vraag is er zeker..
fijn dat jullie een mooie avond hadden. Geen herhaling geweest ?
 
fijn dat jullie een mooie avond hadden. Geen herhaling geweest ?
Zeker een avond om niet te vergeten!

We willen het zeker herhalen, alleen doen we het rustig aan. De vorige keer was überhaupt onze eerste keer met iemand erbij wat het extra spannend maakte 😁.
Wie weet wat er op onze pad komt, jullie verder nog leuke herinneringen via deze site? Wij zijn erg nieuw in deze 'wereldje'.
 
Zeker een avond om niet te vergeten!

We willen het zeker herhalen, alleen doen we het rustig aan. De vorige keer was überhaupt onze eerste keer met iemand erbij wat het extra spannend maakte 😁.
Wie weet wat er op onze pad komt, jullie verder nog leuke herinneringen via deze site? Wij zijn erg nieuw in deze 'wereldje'.
rustig aan voorkomt ook teleurstellingen. niks overhaasten
 
Back
Top