Ervaringen

JDFun

Couple
Hey,

Wij zijn benieuwd naar jullie ervaring als bull zijnde en als cuckold/voyeur zijnde

Wij hebben nu 3 bulls gehad, 1 BWC die zij echt fijn vind maar qua praten gewoon bloed irritant en 2 BBCs waarvan ze het wel fijner vond aangezien ze wisten wat ze deden.
Vanuit mijn kant voyeur dus heb ik meegekeken via videos en facetime de bbc’s wat ik echt geil vind. Gewoon kunnen luisteren naar hoe ze geniet, en haar bil op die bbc zien rijden.
Wat zijn jullie voorkeuren? Kijken van een afstand of erbij zijn. Thuis of hotel/prive spa?
 
helaas nog alleen via de chat met bulls contact. Ik hoop snel echte date. Leuk om jullie ervaringen te lezen.
Eerlijk gezegt is het zoeken veelste lastig hier, veel jongens die gewoon niet durven of zich niet als bull gedragen. Liefste hebben wij BBC maar meeste waar wij mee chatten willen dan te ver gaan en meerdere meenemn
 
Wij hebben ook geen ervaringen in het echt maar hopen die ooit nog wel eens mee te maken wanneer wij ergens in een hotel zijn.
 
Wij hebben wel wat ervaringen.
Er niet bij zijn van mijn cuck doen we alleen na meerdere dates met dezelfde als het vertrouwen er is. Maar dat is nog niet voor gekomen.
Anders kijkt hij maar of blijft hij beneden.
Ik heb alleen intresse in echt groot geschapen liefst bi maar ja moeilijk moeilijk
Groetjes
 
Wij vinden het samen het leukst, dus live erbij zijn. Het is helaas lastig om de juiste mensen te ontmoeten. @blackaboy: dit is een uitnodiging.
Zij gaat ook regelmatig alleen op pad en dat is echt super spannend voor mij, daarna ook mega geile sex samen (j)
Allebei heeft zijn voor- en nadelen.
Jullie zijn welkom
 
Hey,

Wij zijn benieuwd naar jullie ervaring als bull zijnde en als cuckold/voyeur zijnde

Wij hebben nu 3 bulls gehad, 1 BWC die zij echt fijn vind maar qua praten gewoon bloed irritant en 2 BBCs waarvan ze het wel fijner vond aangezien ze wisten wat ze deden.
Vanuit mijn kant voyeur dus heb ik meegekeken via videos en facetime de bbc’s wat ik echt geil vind. Gewoon kunnen luisteren naar hoe ze geniet, en haar bil op die bbc zien rijden.
Wat zijn jullie voorkeuren? Kijken van een afstand of erbij zijn. Thuis of hotel/prive spa?

gezellige dominante bull hier die van aanpakken houdt me kik is ganyakidd ik sta voor veel open 😘
 

Attachments

  • 20210101_202325.jpg
    20210101_202325.jpg
    1.1 MB · Views: 115
Back
Top