surinaamse man zoekt leuke stellen of vrouwen

hey goeiemiddag toppers ik heb niet zoveel verstand hoe ik me zelf moet verifiëren maar ik ben een echt persoon, op sdc kan je me vinden als surinamboi en me kik is ganyakidd. ik ben een gezellige spontane jonge man die van gezelligheid houd,t en natuurlijk een drankje. ik hou niet van hanen gedrag dus je zal dat niet bij mij mee maken. wel hou ik er van als we een klik hebben en dat we het natuurlijk leuk hebben lijkt het je leuk om een date met me te hebben of ben je geintreseerd stuur me dan een bericht.
47377768_2113780492020563_6898890196721336320_n.jpg


lobie

Wendell
 
hey goeiemiddag toppers ik heb niet zoveel verstand hoe ik me zelf moet verifiëren maar ik ben een echt persoon, op sdc kan je me vinden als surinamboi en me kik is ganyakidd. ik ben een gezellige spontane jonge man die van gezelligheid houd,t en natuurlijk een drankje. ik hou niet van hanen gedrag dus je zal dat niet bij mij mee maken. wel hou ik er van als we een klik hebben en dat we het natuurlijk leuk hebben lijkt het je leuk om een date met me te hebben of ben je geintreseerd stuur me dan een bericht.View attachment 4719921

lobie

Wendell
Kan je naar antwerpen komen
 
Back
Top