Master

super ketty is wel kom ik heb veel te bieden dat haar droom en fantasie uitkomt ze mag alles wat ze wens en wat ik haar opdracht te doen
 
[QUOTE = "tanjablankers, post: 2954176, lid: 261449"]
Mijn vriendin Kitty houdt van dominante zwarten
[/CITAAT]
houd der niet tegen ze mag mijn slet zijn ik woon in antwerpen voor dien in amsterdam zuid oost ,suriname afkomst zelfverzeker man werk hard weet wat stugger reis door de veel landen in europa en amerika ik weet wat een blanken vrouw wil en haar wens ik heb met rijke en arme ,hoog opgeleiden en laag opgeleiden gehuw en single gedate ze waren allemaal trost op mij
 
[QUOTE = "tanjablankers, post: 2954176, lid: 261449"]
Mijn vriendin Kitty houdt van dominante zwarten
[/CITAAT]
houd der niet tegen ze mag mijn slet zijn ik woon in antwerpen voor dien in amsterdam zuid oost ,suriname afkomst zelfverzeker man werk hard weet wat stugger reis door de veel landen in europa en amerika ik weet wat een blanken vrouw wil en haar wens ik heb met rijke en arme ,hoog opgeleiden en laag opgeleiden gehuw en single gedate ze waren allemaal trost op mij

Ik denk dat ze graag jouw slet wil zijn.
 
slut describe me as dominant black and I feel happy with that, therefore every date I am different more I have discovered what slut I want to always take the lead
 
maak het spannend
wat heef ketty aan te bieden vertel kort

Ze is onderdanig bij de juiste Black Bull. Laat zich in alle drie haar gaatjes nemen en wil als een echte slet worden behandeld in kleding, gedrag en dirty talk. Haar man kijkt toe en moet gehoorzamen.
 
Back
Top