Kamasutrabeurs komt weer terug

Ik dacht dat ze waren gestopt, maar gelukkig dat er weer een editie is.

Ik zou met mijn tante gaan, maar toen hoorden we dat ze gingen stoppen. Gelukkig goed nieuws.

Wat is jullie favoriete gedeelte? Mij lijkt Seksdoolhof interessant.
 
Van 29 t/m 31 maart 2019 is de Kamasutrabeurs weer in Utrecht. Wij zijn hier al eens eerder geweest met wisselende ervaringen. Eigenlijk een beetje zoals het leven online.

Wij willen zeker weer gaan. Wie gaat er nog meer?
Lijkt me leuk. Ik was laatst nog bij Loversland.
 
Van 29 t/m 31 maart 2019 is de Kamasutrabeurs weer in Utrecht. Wij zijn hier al eens eerder geweest met wisselende ervaringen. Eigenlijk een beetje zoals het leven online.

Wij willen zeker weer gaan. Wie gaat er nog meer?
Het lijkt ons leuk met gelijk gestemden af te spreken en er een leuke black&white meeting van te maken
 
Dat dus. Was wat lauw.
En als ik heel eerlijk ben zag ik de meeste mensen die ik seks zag hebben liever gewoon niet.

Lol :D
Op de KB is het heel erg afhankelijk van welk tijdstip je er komt. We hebben edities meegemaakt dat het een totale ramp was, maar ook edities dat het geil er bijna letterlijk er vanaf spatte.

Slechtste ervaring is wel het doolhof waar toen groepen halfdronken studenten grappig meenden te zijn. Beste ervaring was ook in het doolhof waar op een gegeven moment in elk hoekje of gaatje wel een stel bezig was.
 
Lol :D
Op de KB is het heel erg afhankelijk van welk tijdstip je er komt. We hebben edities meegemaakt dat het een totale ramp was, maar ook edities dat het geil er bijna letterlijk er vanaf spatte.

Slechtste ervaring is wel het doolhof waar toen groepen halfdronken studenten grappig meenden te zijn. Beste ervaring was ook in het doolhof waar op een gegeven moment in elk hoekje of gaatje wel een stel bezig was.
Dan snap ik je voorstel van eerder. Noem en dag en een tijd en wellicht zijn wij er bij
 
Ja naja, is toch gewoon zo? Niet iedereen sluit aan bij wat je aantrekkelijk vindt, en niet alles wat je aantrekkelijk vindt is intrinsiek.
Sommige mensen knorren bij iedere penetratie, sommige mensen hebben erg veel haar. Dat is nou eenmaal niet geil om te zien voor sommige (andere) mensen.
 
Back
Top