Hallo Deutschland!

Goldman60

Male
From
Germany
Just to say 'hi' after moving from the Lakes with my young German wife and ******* to this beautiful country. Sorry, too lazy for Google translate. I'm old school and prefer to properly learn the language. mom-in-law's helping me a lot with it.
After breathing the clean air here, drinking a couple of good German beers, I feel like 30yrs younger and ready again to spread the seed of understanding between peoples. :sex:
 
Hey,
welcome to bavaria! Good choice, we hope!
Yo HAVE to spread your seed... :love:😘
You should use yor black balls for breeding more german wives. Mine for example?!
She has been blacked once...
Or in german:
Wenn Du volle Hoden hast, magst Du sie - bei Gefallen - blank in meinem Eheweib leerspritzen.
Toller Schwanz!
But you'r not verified at all...
Wie geschrieben: Willkommen im schönen Bayern, der chiemseestrand
 
Last edited:
Hey,
welcome to bavaria! Good choice, we hope!
Yo HAVE to spread your seed... :love:😘
You should use yor black balls for breeding more german wives. Mine for example?!
She has been blacked once...
Or in german:
Wenn Du volle Hoden hast, magst Du sie - bei Gefallen - blank in meinem Eheweib leerspritzen.
Toller Schwanz!
But you'r not verified at all...
Wie geschrieben: Willkommen im schönen Bayern, der chiemseestrand
Breeding ? Wtf?
 
Das beantwortet nicht die Frage..

Willst du ernsthaft deine Frau von einem anderen schwängern lassen?!
Mit einer Ex die am extremsten cuckolding ausleben wollte und wir die versautesten fantasien auch real umsetzen wollten wäre es ganz sicher zu einer fremdschwängerung gekommen! Ich hätte aufgrund des Sexverbotes ja nicht zeugen können aber dabei zusehen wie sie jeden besser bestückten Kerl blank ran lässt und sie befruchtet wird. Die Demütigung ist am heftigsten wenn das Kind farbig ist und jeder sieht dass ich nicht der Vater bin
 
Back
Top