Do black men shoot the biggest loads?

No way, No how, From a female point of view i think it often has a lot to do with how long it's been from the last time. You know if you go out with a guy who's jerked off several times in the previous 24 hours not going to get a big load. A guy who hasn't done a thing in a week that first load is a good one. Like size and endurance cum by color is only in the mind.
 
Creo que no tiene nada que ver la cantidad de semen con la raza.
Si tu macho hace más de dos días que no eyacula seguro que te va a dejar un buen regalo ....A mi me gusta muchísimo que me chorreen bien🤤🤤🤤😍😍😍
Los chicos jóvenes sí que eyaculan más cantidad que los hombres de más edad, eso sí que lo he podido comprobar.El pasado Sábado le comí la polla a un chico de 20 años y me lleno la boca de leche.
Ufffff.....me encanta tragarme toda esa sopa!!!
 
Yes. Plus a good build-up, like lots of foreplay and a longer session helps as well. Typically there's more cum from more enduring sex than a quickie, in my experience.
Perhaps that’s why people think black men shoot a lot of cum - they, at least those in this lifestyle, tend to be good at stamina and holding off their orgasms. So when he finally cums, you get an extra big load.
 
Creo que no tiene nada que ver la cantidad de semen con la raza.
Si tu macho hace más de dos días que no eyacula seguro que te va a dejar un buen regalo ....A mi me gusta muchísimo que me chorreen bien🤤🤤🤤😍😍😍
Los chicos jóvenes sí que eyaculan más cantidad que los hombres de más edad, eso sí que lo he podido comprobar.El pasado Sábado le comí la polla a un chico de 20 años y me lleno la boca de leche.
Ufffff.....me encanta tragarme toda esa sopa!!!
Lovely writing!!!
 
Creo que no tiene nada que ver la cantidad de semen con la raza.
Si tu macho hace más de dos días que no eyacula seguro que te va a dejar un buen regalo ....A mi me gusta muchísimo que me chorreen bien🤤🤤🤤😍😍😍
Los chicos jóvenes sí que eyaculan más cantidad que los hombres de más edad, eso sí que lo he podido comprobar.El pasado Sábado le comí la polla a un chico de 20 años y me lleno la boca de leche.
Ufffff.....me encanta tragarme toda esa sopa!!!
Espero que lo hayas disfrutado como la diosa que eres! tienes que estar preciosa con la boca llena de semen de un joven, espero que haya sido negro o árabe :)
 
Espero que lo hayas disfrutado como la diosa que eres! tienes que estar preciosa con la boca llena de semen de un joven, espero que haya sido negro o árabe:)
Wow ... Gracias por lo de diosa😅
Sin duda lo disfruto mucho, me hace sentir muy bien complacer a un hombre.
El chico del Sábado pasado quiere repetir este fin de semana....me encanta esa polla tan dura y tan venosa!! 😍😍💖💖💖
 
Does it feel better when you shoot more? Is it more intense?
Well first off it feels good period just to shoot because as you're shooting you're in an orgasmic state.

Once your capacity grows to where you are shooting bigger loads you stay in that orgasmic state longer so in a sense yes the orgasm does feel a bit better extended with more jizz pressure skeetin out more jizz!
 
Well first off it feels good period just to shoot because as you're shooting you're in an orgasmic state.

Once your capacity grows to where you are shooting bigger loads you stay in that orgasmic state longer so in a sense yes the orgasm does feel a bit better extended with more jizz pressure skeetin out more jizz!
True. But i think there is also a mental aspect to it. Many guys are proud when they can "prove" their sexual prowess to a Woman and Women typically get turned on by that. Shooting a big load can be a turn-on for a guy as well for it is yet another way to advertise his "sexual abilities" which he knows is also a source of arousal for many Women. Guys who ejaculate a great amount of sperm often get admiring and affirming responses from the Women they are with. So it is kind of a confidence boost as well.
 
Back
Top