Bisexual?

I was a cocksucker long before I was a cuckold cocksucker. Neighborhood older boy convinced me to suck his cock when I was pretty young. Seems the word got around and soon there was 2 older boys that I sucked regularly. One even always asked me how his sister's pussy tasted. I am a swallower and did from the very first time. Funny, I was soon knocking on their doors asking them if I could suck them off. Was in the Navy for a number of years, always had 2 or 3 guys that I kept happy during deployments. My wife of 43 years was always an easy lay. She had several regulars that she spent time with while I was aboard ships. She finally, as we got older, settled in to black men only. Needless to say, I have sucked many of her black lovers, even hosted a few while she was travelling out of town. So I would say that I am truly bi-sexual. Don't you agree?
 
Yo era un hijo de puta mucho antes de ser un hijo de puta cornudo. Un chico mayor del barrio me convenció de chuparle la polla cuando era muy joven. Parece que se corrió la voz y pronto había 2 chicos mayores a los que chupaba regularmente. Uno incluso siempre me preguntaba cómo sabía el coño de su hermana. Soy un tragador y lo hice desde la primera vez. Gracioso, pronto estaba llamando a sus puertas preguntándoles si podía chupársela. Estuve en la Marina durante varios años, siempre tuve 2 o 3 muchachos que mantuve felices durante los despliegues. Mi esposa de 43 años siempre fue fácil de acostarse. Tenía varios clientes habituales con los que pasaba tiempo mientras yo estaba a bordo de los barcos. Finalmente, a medida que crecimos, se instaló solo con hombres negros. No hace falta decir que me la chupé a muchos de sus amantes negros, incluso fui anfitrión de algunos mientras ella viajaba fuera de la ciudad. Así que diría que soy verdaderamente bisexual. Don'
Y tuve la primera vez con una pinga y me encanta pero no me gusta nada más de los hombres
 
Back
Top