Svarta män i Sverige, se hit!

Har du en stor, svart kuk? Är du bra i sängen? Bor du i Sverige?

Då har jag en uppgift åt dig. Min flickvän är 30 år, blond och vacker. Hon älskar att bli sexuellt tillfredställd och i hennes värld finns det inget sexigare än en snygg, välhängd, svart man.

Problemet är att jag är vit och min medelstora kuk räcker inte till för henne. Vi har ett bra liv tillsammans, men jag vet att hon drömmer om att bli knullad av en rejäl man med större utrustning. Och min största dröm är att ge detta till henne.

Det är här du kommer in i bilden. Men det finns ett hinder. Jag har försökt prata med min flickvän om min fantasi, och hon har erkänt att hon blir superkåt av tanken. Men hon är blyg och oerfaren på den här fronten och blir generad och tveksam när jag tar upp det. Hon behöver hjälp med att inse hur mycket hon vill detta.

Jag är beredd att skicka bilder till dig, och ge dig möjlighet att kontakta henne via Facebook och Instagram, så att du på egen hand kan försöka flirta med henne och förföra henne. Planen är att du inte nämner mig överhuvudtaget för då kommer hon bli obekväm och då blir det enbart jobbigt för oss alla tre. Låtsas som att du bara råkade hitta hennes profil på egen hand och blev fascinerad. Låtsas som att jag överhuvudtaget inte finns. Då kan jag hjälpa dig med tips och detaljer som gör det lättare för dig att charma henne.

Det är viktigt att du behandlar henne med respekt (så länge hon inte vill något annat). Börja inte med att skriva snuskiga saker eller skicka kukbilder. Det kommer inte att funka. Hon kommer att blocka dig.

Hör av dig till mig för mer info om du är intresserad! Min sexiga flickvän längtar efter din stora, svarta kuk! Vi måste bara hjälpa henne att inse hur mycket.

OBS!
Endast seriösa svar. Och endast välhängda, svarta män är intressanta! Inga små, vita pojksnoppar eller gamla gubbar. Och om någon har en åsikt om min förfrågan eller om mig som person så är jag inte intresserad av den. Håll era åsikter för er själva! Jag är enbart intresserad av seriösa svar från bulls.
 
Back
Top