würden Sie mir für eine Nacht an anschließen Cat's !

Adriano GCC BULL

Male
Real Person
Single doctor here, visiting Munich for business for a cpl of days...
Would love to try one of the cuckold clubs here in Munich, but will not go single..looking for a cpl to go with...and see how it will work from there...
I had a cuckold experiences before...I'm single, tall (183 cm), nice package...
More details to follow...
Let me know if interested....

Just in case :)

Einzel Arzt hier , München für Unternehmen für eine CPL von Tagen zu besuchen ... Würde gerne eine der Hahnrei Clubs hier in München , um zu versuchen , wird aber nicht gehen für eine CPL single..looking mit zu gehen ... und sehen, wie es von dort aus arbeiten ... Ich hatte ein Hahnrei Erfahrungen vor ... Ich bin Single , groß (183 cm) , schönes Paket ... Weitere Details folgen ... Lassen Sie mich wissen , wenn interessiert ....
 
Last edited:
Ok , I'm in germany on business next month near cologne area. Get in touch we might be able to arrange some fun. I need a good strong respectful bull to entertain my holes
 
Back
Top