SS&S powered by cucks

squirtshop

Couple
SS&S stands for my network of Serious Sluts & Studs powered by cucks.
My friend has opened a new bar in Amsterdam oud-west where my network will get VIP service and free drinks.
No one in the bar knows of SS&S, it's a discreet place where magic will happen. A place to cuck, get cucked, fill a naughty wish or just have a cold beer.
I live a 10 min walk from the bar, my home is open for play :)
 
SS&S stands for my network of Serious Sluts & Studs powered by cucks.
My friend has opened a new bar in Amsterdam oud-west where my network will get VIP service and free drinks.
No one in the bar knows of SS&S, it's a discreet place where magic will happen. A place to cuck, get cucked, fill a naughty wish or just have a cold beer.
I live a 10 min walk from the bar, my home is open for play :)
Please send me details, we are interested
 
So what's the status on this? I see a lot of potential for a place that can host events where people can discretely go to have some drinks and flirt and have fun as many of the people there are "in the know". For couples there will be a lot of potential bulls and for the single guys there will be wives they can pursue. It's a great way to meet people in the lifestyle without dealing with fakes etc. It's also great because it adds an element of excitement as you don't know yet who will be there.

If this is a genuine 'project' I'm willing to help out by creating a website. Where people can only get a profile if they attended the event. This way you create a network with real people in the lifestyle.

All of that being said, it would not be the first time someone posts an idea like this and nothing ever happens.
 
[QUOTE = "isabellaspades, post: 2609406, lid: 175725"]
Dus wat is de status hiervan? Ik zie veel potentieel voor een plek die evenementen kan organiseren waar mensen discreet kunnen gaan drinken en flirten en plezier hebben, net als veel van de mensen die er "op de hoogte zijn". Voor koppels zullen er veel potentiële stieren zijn en voor de alleenstaande mannen zullen er vrouwen zijn die ze kunnen nastreven. Het is een geweldige manier om mensen in de levensstijl te ontmoeten zonder met namaak enz. Om te gaan. Het is ook geweldig omdat het een element van opwinding toevoegt, omdat je nog niet weet wie er zullen zijn.

Als dit een echt 'project' is, ben ik bereid om te helpen door een website te maken. Waar mensen alleen een profiel kunnen krijgen als ze het evenement bijwoonden. Op deze manier creëer je een netwerk met echte mensen in de levensstijl.

Dat gezegd hebbende, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een idee als dit publiceert en er gebeurt nooit iets.
[/CITAAT]
ikk doe zeker mee
 
[QUOTE = "isabellaspades, post: 2609406, lid: 175725"]
Dus wat is de status hiervan? Ik zie veel potentieel voor een plek die evenementen kan organiseren waar mensen discreet kunnen gaan drinken en flirten en plezier hebben, net als veel van de mensen die er "op de hoogte zijn". Voor koppels zullen er veel potentiële stieren zijn en voor de alleenstaande mannen zullen er vrouwen zijn die ze kunnen nastreven. Het is een geweldige manier om mensen in de levensstijl te ontmoeten zonder met namaak enz. Om te gaan. Het is ook geweldig omdat het een element van opwinding toevoegt, omdat je nog niet weet wie er zullen zijn.

Als dit een echt 'project' is, ben ik bereid om te helpen door een website te maken. Waar mensen alleen een profiel kunnen krijgen als ze het evenement bijwoonden. Op deze manier creëer je een netwerk met echte mensen in de levensstijl.

Dat gezegd hebbende, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een idee als dit publiceert en er gebeurt nooit iets.
[/CITAAT]
ikk doe zeker mee
Ok... Waar is de locatie?
 
Back
Top