So do couples and females ignore because you aren't verified or because they aren't real?

Rashaad

Male
Real Person
Gold Member
From
IN, US
#1
I am just curious on how couples or females determine who they want to link up with....is it a Gold membership thing or a verification thing?

Anybody can answer I don't really care I am just curious on the benefits of Gold membership....and how to get verified if that is what I need to link up with more people. I prefer people who actually link up so I know what their criteria is.
 
Last edited:
#2
Ive been tlkin.to alot ov ppl n im not verified I have yet to come across a hook up bt im real n I post how I feel when I see someone lol this is now my nu facebook I love it here
 

Rashaad

Male
Real Person
Gold Member
From
IN, US
#3
Ive been tlkin.to alot ov ppl n im not verified I have yet to come across a hook up bt im real n I post how I feel when I see someone lol this is now my nu facebook I love it here
I do too never get past 2nd base though lol...thanks for the response man just curious on people's opinions and if that matters to most of the couples and females
 
#4
I do too never get past 2nd base though lol...thanks for the response man just curious on people's opinions and if that matters to most of the couples and females
Most cpls want to watch is tht ok with u b/c I kno I dont mind hell he can film me drillin and draining I kno thts wha most ppl r lookin for and some r lookin fo loyalty and friend ship witg their bbc
Last night I tlked with a guy who wants me to drill his sexy wife n he gave all the details tht would leave them both plzed if or whenever we meet I want to b du ask he requested and more to his wife b/c I jus kept shit 100 with him
 

curiouscpl79

Couple
Real Person
Gold Member
#6
Real people is a must and a person must be able and willing to show themselves with no hang ups about doing so. I refuse to waste time with anyone that isn't going to make an effort to prove they are who they say they are.

Verified people helps but thats just a picture with something on it proving they arent a bot. Its really not hard to verify and anyone that isnt willing to verify probably isnt going to prove they are real to us either. :/

I ignore anyone that's not in sync with what we are wanting....
Respectful
9"+
Intelligent

If they can't meet those certain special deal breakers why string them along?

Just sayin. Stringing someone along is worse than ignoring them imo
 
Last edited:

Rashaad

Male
Real Person
Gold Member
From
IN, US
#7
Most cpls want to watch is tht ok with u b/c I kno I dont mind hell he can film me drillin and draining I kno thts wha most ppl r lookin for and some r lookin fo loyalty and friend ship witg their bbc
Last night I tlked with a guy who wants me to drill his sexy wife n he gave all the details tht would leave them both plzed if or whenever we meet I want to b du ask he requested and more to his wife b/c I jus kept shit 100 with him
Haha yeah....I have done it before man lol I don't mind them watching lol doesn't bother me just everybody preferences are different....some talked about him cleaning up I don't do that
 
#8
Haha yeah....I have done it before man lol I don't mind them watching lol doesn't bother me just everybody preferences are different....some talked about him cleaning up I don't do that
If he cleans up thts on him ill go in the bathroom n let tht b between them bt he cant touch daddy
 
#9
We tend to not put any effort into pursuing a guy from here that isn't verified. Too many fakes and we don't have the time to get burned anymore. We've been around too long to still be dealing with that nonsense.
Wha du u mean burned r there tht many fakes on this site omg I hope not I kno im very real an my profile pic is really me im no porn star bt I am an amature star
 
#10
Real people is a must and a person must be able and willing to show themselves with no hang ups about doing so. I refuse to waste time with anyone that isn't going to make an effort to prove they are who they say they are.

Verified people helps but thats just a picture with something on it proving they arent a bot. Its really not hard to verify and anyone that isnt willing to verify probably isnt going to prove they are real to us either. :/

I ignore anyone that's not in sync with what we are wanting....
Respectful
9"+
Intelligent

If they can't meet those certain special deal breakers why string them along?

Just sayin. Stringing someone along is worse than ignoring then imo
Ok I gotta verfy myself I saw a forum with the direction mayb I show re look into tht
 

BBC ONLY CPL

Couple
Staff member
Real Person
Gold Member
From
USVI
#11
Being a "Real Person" on here would greatly improve your chances of meeting, although there are many factors involved when deciding to try and meet someone real time.

Becoming verified on here is quite simple, and I will provide the link to assist...
One thing I do tend to find frustrating is the lack of some members to complete a few basic lines of info on their information tab, especially a location.

Easy to get verified: https://www.blacktowhite.net/threads/how-to-become-verified-as-a-real-person.15457/

And as always... have fun, be safe and take lots of pictures.
We do have a motto of "show pictures or it never happened" LOL
 

Rashaad

Male
Real Person
Gold Member
From
IN, US
#12
We tend to not put any effort into pursuing a guy from here that isn't verified. Too many fakes and we don't have the time to get burned anymore. We've been around too long to still be dealing with that nonsense.
I can completely understand that I have gotten burned some already by fakes.....but if that ups my chances I will try to get verified some time this week
Real people is a must and a person must be able and willing to show themselves with no hang ups about doing so. I refuse to waste time with anyone that isn't going to make an effort to prove they are who they say they are.

Verified people helps but thats just a picture with something on it proving they arent a bot. Its really not hard to verify and anyone that isnt willing to verify probably isnt going to prove they are real to us either. :/

I ignore anyone that's not in sync with what we are wanting....
Respectful
9"+
Intelligent

If they can't meet those certain special deal breakers why string them along?

Just sayin. Stringing someone along is worse than ignoring them imo


And I understand your criteria....I just like to have fun and enjoy my time here....but I don't know how serious some couples are...because I am 100%
 
#13
Thank u n I have to hold up a sign tht says black to white im workin on this kik thing n I think since my nephew loged on to it with my fone this thing is not responding
 
#19
i`m real. :D

Also want to know what the gold membership is about. Can anyone (admin), please, tell us what`s the difference to "normal" membership? Is donation obligatory, and how to donate from outside the u.s. and anonymously? Will non-gold-memberships be suspended at some point? Please, explain. Thx.