Parenclub

Het is een leuke avond, dat absoluut. We komen er ook regelmatig, maar het is en blijft afhankelijk van de mannen en stellen die komen. Wij zijn daarin heel erg kritisch (en vinden ook dat we dat mogen zijn), mijn vrouw 'neukt' niet alles wat los en vast zit.
Kan mij voorstellen dat er toch een quotum aan het aantal singel mannen gesteld word, er is anders toch niks aan voor de stellen/vrouwen. Singel mannen zijn maar op 1 ding uit!
 
Ik weet niet of ze een quotum hanteren, ze laten er genoeg binnen. Het is en blijft een kwestie van heel duidelijk zijn naar de mannen toe. Nee is nee!
En anders eruit zetten, zijn vaak ook mannen die niet echt aantrekkelijk zijn voor de dames 😉
 
Ben wel bang dat er in veel parenclubs wat oudere rond lopen maar misschien zijn er ook voor jongeren...

Samplace in Amsterdam is daar wel is iemand van hier geweest?
 
People. Take it there will be NO meetings at clubs etc for the forseeable future. Today hubby got a message from the NL Min BZ that all such meeting places like clubs, disco's conference rooms etc are on the list of closed down properties. The earliest date there will be any form of relaxation of the rules will be aug/sept this year..And thats open to extention! Hubby cannot even attend meeting with any of the overheid agencies, meaning everything has to be done by video call.
 
de 16 de geweest in waterloo.
Wat opviel was dat er veel kliekjes waren en meeste blacks kenden de vrouwen stellen al , De fun boven kwam tergend traag op gang dus je zit daar maar te wachten ( vrouw was sliploos en zat met benen open ener was plaats naast haar in de zetel , zelfs even geruime tijd alleen en niets van actie , verleiding iniatief van blacks) Heb zelfs moeten vragen aan een black om eens in actie te komen of het was niets van actie in huis gekomen. ook tijdens actie werd geen enkele poging ondernomen om nog een mondje te vullen of de klaarkomende black te vervangen

Wel leuke nette club voor de rest degelijk eten ( nu niet de top maar daar ga je ook niet voor)

Als we in de buurt zijn zullen we nog eens poging wagen maar speciaal hotel boeken doen we niet meer
 
Back
Top