Pamelita

Discussion in 'Introduce Yourself Here' started by Pamelita, May 22, 2013.

1. Pamelita

Pamelita New Member

Hi to all,
    I'm Pam and i'm writing from Italy.
    I joined this community two months ago and now, after a test period, i think it's time to tell something more about me.
    I'm 28 yrs old and i live in Italy but i travel quite often (especially in Europe but i'm planning a long trip in the USA).
    I'm attracted by blk men but it's not simple to find tall, muscular, well endowed from every point of view blk men here in Italy.
    I'm not "black cock only" and i don't think that all black men are great lovers with the largest and longest cocks.
    But there is something in most of them that i find exciting and stimulating.
    I really like this community and I already have several interesting conversations that could led to something more quite soon.
    Have all a nice day and sorry if my english is not perfect,
    Pam

2. Pamelita

Pamelita New Member

3. angolaxxx

angolaxxx Active Member Real Person

Country:
    Angola
    come to africa :(

4. Pamelita

Pamelita New Member

I haven't in mind a trip to Africa...but who knows...

5. angolaxxx

Country:
    Angola
    :( ok

6. angolaxxx

Country:
    Angola
    la mia bella italiana sei la donna dei miei sogni

7. Pamelita

Pamelita New Member

What are you saying? i think you are mad! american man? my english really improved? vuoi che ti scriva in italiano? io sono italiana non un uomo americano...i'm italian, an italian real girl mad Knight...

8. Pamelita

Pamelita New Member

Do you speak italian Virginia Knight? Parli italiano Virginia Knight? Guarda ti stai sbagliando davvero stavolta...hai scelto la persona sbagliata perché io non sono un fake, e se l'unico modo per fartelo capire e' postare una foto verificata lo farò'...

9. angolaxxx

Country:
    Angola
    ok now I'm the judge, who is lying will be sentenced to come here in Angola have sex with men in Cabinda (Angola) are one of the largest penis of men with africa for 5 days without rest and several men will be ok? looooooooooooooooooooooooool

10. Pamelita

Pamelita New Member

Ok quindi hai capito cosa ho scritto...bene...posterò una foto verificata nei prossimi giorni così la finiamo con questa discussione inutile...tuo papà e' italiano? di dove? io abito in Toscana non lontano da Firenze...

11. Pamelita

Pamelita New Member

Non conosco questa persona e non so perché usa il mio stesso font. Non so nemmeno cosa intendi come lo stesso font. Intendi il tipo di carattere? ma guarda che a me appaiono tutti uguali, anche il tuo e' uguale al mio...

12. Pamelita

Pamelita New Member

ok i have taken this photo this morning with my smartphone...ok i won't be sexy and beautiful because i'm without make up and i took it some minutes after i woke up...but it proves that i'm real and not a fake...
    IMG_2055.JPG

13. angolaxxx

Country:
    Angola
    bella

14. Italianlover

Italianlover New Member

It's an Italian mother tongue speaker for sure. Sei una persona di madre lingua italiana; questo è poco ma sicuro. :)

15. Pamelita

Pamelita New Member

Ti ringrazio ma lascia perdere...queste persone hanno gli occhi foderati di prosciutto....non importa se credono che sia un fake non mi interessa, non risponderò più a persone così meschine che non sanno far altro che insultare e non vogliono vedere le realtà per quello che è...grazie ancora...

16. Italianlover

Italianlover New Member

Ma figurati, Pamelita. Probabilmente volevano provocarti, non posso credere siano così limitati. Fai bene a non rispondere più... che importa, divertiti.

17. Pamelita

Pamelita New Member

No sono proprio così...non vedono altro che fake ovunque e non riconoscono più le persone vere e autentiche...

18. Luvwetwet

Luvwetwet Active Member

Country:
    US
    Well I guess she isn't fake ! lol

blackmeat likes this.
  19. desiderionegro

desiderionegro New Member

Cara Pamelita,

credo che tu abbia dimostrato di non essere un fake; ho letto che vivi vicino Firenze, ed anche io vivo in Toscana. Visto il tuo desiderio per gli uomini neri vorrei parlarti di una proposta che ho in testa da un po' e che credo possa interessarti, il mio nick su skype è manoverthesky e la mia email è desiderionegro@yahoo.it. A presto

blackmeat likes this.
  20. bbcworship2013

bbcworship2013 Member

Country:
    Norway
    You are very beautiful :)