A girl and her power tools..

Discussion in 'General Discussion' started by vanessabbc, May 5, 2015.

  1. vanessabbc

    vanessabbc Active Member

    Gender:
    Couple
    Gonna try to put together some garden beds that my hubs cut for me yesterday. Odds of me losing a body part using a drill?lol. Tell my kids mommy loved them.....
     
  2. FattyPatty

    FattyPatty Well-Known Member

    Gender:
    Female
    Country:
    US
    The odds of losing a body part with the drill are slim...it's any kind of power saw you gotta be careful with.

    Just remember, apply direct pressure to the wound.
     
    vanessabbc likes this.
  3. ScarlettOooo

    ScarlettOooo Well-Known Member Gold Member

    Gender:
    Female
    Country:
    US
    I love my power tools... Ha Lol :bounce: Becareful though luv!
    hi2_123_8lo.JPG~2.jpg
     
  4. vanessabbc

    vanessabbc Active Member

    Gender:
    Couple
    I gave up on that mess. way too hot outside. I think I would be anything but careful with anything thats in that pic though.:mstickle: Damn. hit me up.
     

    Attached Files:

  5. ScarlettOooo

    ScarlettOooo Well-Known Member Gold Member

    Gender:
    Female
    Country:
    US
    It's hot and kinda muggy where I'm from too and I think we have thunderstorms coming in :( Awww thx sweetie... you're cute btw :)
     
    vanessabbc likes this.